Έξι στους δέκα Αμερικανούς συμφωνούν με το πλήγμα στη Χιροσίμα

http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=311530&cid=8

Χωρίς σχόλια

7 Responses to “Έξι στους δέκα Αμερικανούς συμφωνούν με το πλήγμα στη Χιροσίμα”

  1. Ελευθερία Says:

    Καλησπερα ,θελω να μου πεις εσυ τι γνωμη εχεις που ζεις σ’αυτη τη χωρα?Γνωμη δεν εχω γιατι ποτε δεν σκεφθηκα να το σκεφθω, ομως βλεποντας τα ντοκυμαντερ με τους ανθρωπους και γενικα την καταστροφη που εγινε απο τη βομβα σοκαριστικα.
    ΑΣΧΕΤΟ με το θεμα, εχουμε ενα τρελο καλοκαιρι, 2-3 μερες καυσωνας, μετα αερας που δεν σ’αφηνει να κανεις μπανιο,και μαλιστα δροσερος εως ψυχρος τα βραδυα στο ρεθυμνο.Λες να μας φυλαει κανα γαϊσουροκαλοκαιρο το σεπτεμβρη που θ’αρχισουν τα σχολεια?Νασαι καλα να χαιρεσαι το Μαρινακι σου και φιλια,

    • menoima Says:

      Ελευθερία μου, δέν σχολίασα ακριβώς γιατί ζώ εδώ και ίσως έχω μεροληπτική κρίση. Θα αρκεστώ να πώ, πως πιστεύω πως κάθε πολεμική ενέργεια που στρέφεται κατα αμάχων, είναι έγκλημα πολέμου.
      Έχεις δίκιο για το φετεινό καλοκαίρι, εντελώς τρελό. Χθές είχαμε κατακλισμό. Σήμερα ζέστη και συνεφιά. Αύριο ποιός ξαίρει. Τελικά οι δυό μας μείναμε να συζητάμε, όλοι οι άλλοι την κοπάνισαν. Ευχαριστώ για την ευχή, κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου (καί τον Λευτέρη, καιρός του είναι να δοκιμάζει τα δικά του φτερά).
      Φιλάκια…..

  2. tonia Says:

    ελεος όμως. γι`αυτο τους λενε αμερικανους:ΡΡΡ απο οτι εχω καταλαβει οι αμερικανοι πολιτες ειναι ωσαν τις μαριονετες. καμια κριση. καμια γνωμη. και παντα υποστιριζουν αυτον που τους καθοδηγει (η μαλλον αυτον που καθοδηγει τον κοσμο)

    • menoima Says:

      Και γνώμη και κρίση έχουν οι Αμερικάνοι Τόνια μου, και την εκφράζουν σε κάθε ευκαιρία, μια και η μετριοπάθεια δέν φενεται να είναι στην λίστα των αρετών τους. Τώρα το κατα πόσον γνωρίζουν ή αποδέχονται την αντικειμενική, ιστορική άλήθεια, είναι μια άλλη υπόθεση….

  3. Δεσποινα Says:

    Αφηνω στην ακρη τα υπονοουμενα που τα βρισκω λιγο ατοπα στα μπλογκς, και απαντω στην αναρτηση. Δε ξερω απο που προεκυψε αυτη η στατιστικη. Δεν την δεχομαι ομως. Εκτος αν εγινε αποκλειστικα σε καποιο νοτιο στεητ και παλι παιζεται. Οι αμερικανοι σαν λαος δεν ειναι ουτε πολεμοχαρεις ουτε τοσο κακοι ωστε να απαντησουν ετσι. Γενικα δεν υπεραμυνομαι των αμερικανικων μεθοδων, αλλα αυτο το βρισκω λιγο “προπαγανδέ”
    Την καλημερα μου στην χωρα του ανατελλοντος ηλιου. Φιλια.

  4. despinarion Says:

    Συγνωμη αγαπητο μου νοημα. Βρηκες εδω νωριτερα ενα σχολιακι μου; Ρωτω γιατι οταν το εγραψα το ειδα αναρτημενο. Μηπως κανω λαθος; Για πες μου σε παρακαλω. Ευχαριστω.

    • menoima Says:

      Για λόγους που δέν καταλαβαίνω, μερικά απο τα σχόλια που γίνονται, μπαίνουν στα “pending”. Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου για τις πασιφιστικές τάσεις της πλειοψηφίας του Αμερικανικού λαού, του οποίου όμως η άποψη, όπως και οι άποψη όλων σχεδόν των λαών της γής, πολύ λίγο, ή καθόλου μετράει στις αποφάσεις των ηγετών τους. Συγώμη για τις καθυστερήσεις. Μερικές μέρες ξεκούραση.

Leave a comment